Kolej Ungku Omar, Universiti Pendidikan Sultan Idris assalikin@gmail.com

Assalamualaikum wbt.. Selamat Datang Ke Blog Rakan Surau As-salikin, KUO, UPSI.. Semoga Blog Ini Bermanafaat Kepada Anda Semua..

Tuesday, July 14, 2009

Kuliah Maghrib KUO dah bermula.. Jom pakat2 ambil bahagian

Assalamualaikum wbt.. Pertamanya ALHAMDULILLAH kerana diberi kesempatan oleh-Nya untuk meneruskan pengajian di UPSI.. Rasenya masih tak terlambat untuk admin mengucapkan selamat datang kepada semua warga UPSI umumnya dan penghuni KUO khususnya.. Ahlan wasahlan.. wa marhaban bikumm... kullu ammun wa antum bi khair..

Untuk makluman semua, JMK Latihan & Pembangunan Sahsiah KUO telah merangka pelbagai program yang berbentuk kerohanian sepanjang semester ini.. Salah satunya ialah Kuliah Tafaqquh fi Din yang melibatkan kuliah maghrib, kuliah subuh dan juga kuliah muslimat.. Program ini telah bermula untuk pertama kalinya bagi semester ini pada semalam (20 Rejab 1420h) yang telah disampaikan oleh Ustaz Zulfiqar.. Beliau telah memberi kuliah berkaitan dengan tanggungjawab dan peranan seorang mahasiswa.. ALHAMDULILLAH.. sambutan amat menggalakkan.. Insya Allah pihak JMK LPS akan mengeluarkan jadual kuliah Tafaqquh fi Din sebagai rujukan semua..

Kelihatan para jemaah yang sedang khusyu' mendengar kuliah yang
disampaikan oleh Ustaz Zulfiqar

Sebagai akhirnya, marilah sama-sama kita imarahkan surau dengan mengambil bahagian dalam pengajian ilmu, tadarrus dll.. tidak lupa juga diucapkan selamat datang kepada pelajar-pelajar baru semester satu.. semoga kehadiran antum membawa seribu satu rahmat kepada kita semua..

Syukran kathir..
JAZAKALLAHU KHAIR..

admin..